Welkom!

Hee, leuk dat je even een kijkje neemt op a little touch of beauty. Ik hoop dat je het leuk vind en er wat aan hebt natuurlijk. Heb je een vraagje? Stel die dan bij een comment of mail me : alittletouchofbeauty@hotmail.com.

Liefs Nena

maandag 27 juni 2011

Warm weer, veel make up?

Dragen jullie nog even veel make up als het zo warm is? Vaak heb ik met foundation dat als ik het warm krijg mijn hele gezicht gaat glimmen en het er een soort van af gaat. Ik moet namelijk best een tijdje fietsen naar school toe. Sowieso zweet ik echt heel snel, en dan bedoel ik echt heel snel! En als het zo warm is heb ik meestal geen zin om nog foundation op te doen. Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik mijn huid afsluit. Of er een soort van dikke deken overheen leg. Als ik niet al te veel puistjes heb of andere onzuiverheden dan vind ik het totaal geen probleem om zonder foundation weg te gaan. Ik heb trouwens helemaal geen moeite om zonder make up de deur uit te gaan. Vaak als ik s'ochtends geen tijd heb skip ik het dus, of soms heb ik er geen zin in en doe ik het dus niet. Maar vandaag was het echt snikheet en ik had best veel puistjes. Ik heb alleen maar een beetje concealer aangebracht op de ergste plekjes. Als laatst heb ik nog een vraagje. Hebben jullie ook wel eens dat als je net je make up hebt aangebracht en je daarna weggaat, dat je huid helemaal bezweet is en glimt? Ik heb dat dus heel erg. Ik denk dat het misschien komt doordat de foundation dan nog niet goed is ingetrokken dus ik probeer het nu maximaal een half uur van te voren op te doen. Wat helaas niet al tijd lukt ;) Hoe zit dat bij jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten