Welkom!

Hee, leuk dat je even een kijkje neemt op a little touch of beauty. Ik hoop dat je het leuk vind en er wat aan hebt natuurlijk. Heb je een vraagje? Stel die dan bij een comment of mail me : alittletouchofbeauty@hotmail.com.

Liefs Nena

zondag 10 juli 2011

The Body Shop Eyeshadow palette 01 Twilight

Dit oogschaduwpalet kwam ik toevallig tegen in the body shop toen ik aan het kijken was voor een cadeautje. Er was namelijk sale bij The Body Shop. Ook dit paletje was in de uitverkoop! Hij kostte maar €8,- in plaats van €24,-  Dus ik dacht die neem ik mee. Ik was wel benieuwd naar hun make-up. Ik vind de verpakking sowieso al heel mooi en het ziet er ook duur uit. Het is ook erg stevig en gaat dus niet zo snel kapot. Het zit vast via magneetjes, en er zit een spiegel in.


De kleuren zijn al gebruikt. Ik kon me namelijk niet inhouden en wilde gelijk een look hiermee maken... hihi. Daar komt overigens nog een filmpje van.





 Zo ziet het er dus uit. Het paletje is niet mega groot, wat dus best fijn is want het is dus erg handig om mee te nemen in je tas of iets dergelijks. De spiegel is ook best groot.


Dan de kleuren en hun pigmentatie. Ik vind de kleuren erg mooi en ze zijn goed te combineren. Op de achterkant van de verpakking staat precies wat welke kleur is. De grote oogschaduws dus de 4 kleuren zijn 1,8 gram, en de cream highlighter is 1 gram. 







 Tijd voor swatches! Ik heb deze met een veeg op mijn hand aangebracht. Hier heb ik geen basis aangebracht. Met een basis komen de kleuren er wel beter uit. De cream highlighter heb ik er niet bij geswatched want het enige effect wat je dan zult zien is een lichte glow en een aantal glittertjes.





Mijn slotmening: Een leuk pallet, mooie verpakking en handig om mee te nemen. Kleuren zijn goed te combineren. Pigmentatie is matig. Maar voor die €8,- zou ik hem niet laten liggen! Ik weet tot hoelang de sale bij The Body Shop duurt, maar als je er langs komt zou ik zeker even gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten