Welkom!

Hee, leuk dat je even een kijkje neemt op a little touch of beauty. Ik hoop dat je het leuk vind en er wat aan hebt natuurlijk. Heb je een vraagje? Stel die dan bij een comment of mail me : alittletouchofbeauty@hotmail.com.

Liefs Nena

zondag 12 juni 2011

Essence Lipglosses & NYC Lip Stain

Ook deze producten kwamen voor in m'n shoplogje. En ook hier een review erover! Ik begin met de Essence Lipgloss: XXXL Shine 03 Timeless Beauty. Hier ben ik erg over te spreken. Hij ruikt lekker (wat bij veel lipproducten vaak niet het geval is), smeert goed uit, plakt niet en geeft een mooi effect. Als je naar de verpakking kijkt heeft het wel een kleur maar die komt niet echt goed naar voren als je het op je lippen hebt. Hij is vrijwel transparant, maar wel met veel glitters! Ook is deze gloss perfect om het over een andere kleur lippenstift heen te doen. Om eerlijk te zijn verwachtte ik hier niet al te veel van. Bij veel goedkope lipgloss is de geur van de lipgloss walgelijk, komt er amper kleur op je lippen en plakt het ontzettend. Bij deze totaal niet, naja de kleur misschien wel. Hij kost €1.79 wat het alleen nog maar leuker maakt!


Dan heb ik ook nog de XXXL Nudes 03 Nude Kiss van Essence. Voor deze geldt bijna alles hetzelfde wat betreft de geur (Hij ruikt naar caramel! Jammie..) de kleur, en ook deze plakt vrijwel niet. Wel komt hier meer kleur van af. Ook deze kost €1,79






De NYC Lipstain. Hier heb je vast wel eens van gehoord. Toen ik hiervan hoorde was ik gelijk al enthousiast. Maar na verloop van tijd vergat ik hem een beetje. Totdat ik hem laatst dus weer zag. En ik besloot hem dus te kopen. Toen ik thuis kwam deed ik hem gelijk op. Alleen ik deed het een beetje verkeerd ;( Het heeft namelijk de vorm van een stift. Ik begon mijn lippen dus vrolijk met die punt in te smeren. Had ik beter niet kunnen doen! Die punt krijgt er beschadiging van en je ziet heel duidelijk waar je 2 x over heen bent gegaan en waar 1 x. Nu kun je dus het beste het met de zijkant aanbrengen. Zo krijg je een mooier effect en het gaat velen malen sneller.Maar de punt is wel handig om rechte lijnen mee te zetten. Dan de kleur, want blijft ie nou echt lang zitten? Er staat op de verpakking dat ie 16 uur blijft zitten. Nou dat is helaas niet waar, maar hij blijft wel langer dan anderen lipproducten zitten. Ook vervaagt de kleur na een tijdje. Hij droogt zeg maar op, dus voor je gevoel heb je helemaal niks op je lippen. Je kunt dus gerust alles eten, mensen zoenen en noem maar op! Hij kost €3.99 Ik heb de kleur 'Endless Spice' 495. Wel vind ik de uiteindelijke kleur niet kloppen met de verpakking. Ik dacht dat ie roze was, maar hij bleek dus rood te zijn.. Trouwens de geur is echt ge-wel-dig! Hij ruikt naar aardbeien


Dit waren ze alle drie. Heb je nog vragen of opmerkingen? Laat dan gerust een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten