Welkom!

Hee, leuk dat je even een kijkje neemt op a little touch of beauty. Ik hoop dat je het leuk vind en er wat aan hebt natuurlijk. Heb je een vraagje? Stel die dan bij een comment of mail me : alittletouchofbeauty@hotmail.com.

Liefs Nena

zondag 12 juni 2011

Essence Sun Club oogschaduw set

Dit is hem dan, het Essence Sun Club Glamour to go oogschaduw setje. En ik ben er ontzettend blij mee en tevreden over! Hij kwam al voor in m'n shoplogje en toen had ik er ook een look mee gemaakt. Die look draag ik nu bijna elke dag.Waarom ik er zo blij mee ben? Dat zal ik je vertellen! Ten eerste de kleuren zijn niet te fel en opvallend, maar rustig en natuurlijk. Dus goed bruikbaar voor overdag. Ook kun je de kleuren mooi met elkaar combineren. Alle kleurtjes passen wel bij elkaar. De pigmentatie is best goed. Al helemaal voor de prijs die je er voor betaald namelijk €2,99 Wel zijn de linkse kleuren, dus de lichte erg kruimelig en geven fall out. Ik gebruik dit setje bijna dagelijks. I totally love it! De oogschaduw blijft bijna de hele dag goed zitten als je een oogschaduwbasis eronder gebruikt. Ook is er nog een andere versie hiervan, die heb ik niet. Ik vond die niet echt mooi. Hij bestond uit felle kleurtjes dus jaaa. Ik heb 02 Long Beach. Volgens mij zit dit palletje in het vaste asortiment. Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten