Welkom!

Hee, leuk dat je even een kijkje neemt op a little touch of beauty. Ik hoop dat je het leuk vind en er wat aan hebt natuurlijk. Heb je een vraagje? Stel die dan bij een comment of mail me : alittletouchofbeauty@hotmail.com.

Liefs Nena

zondag 3 april 2011

Sephora 3 voor €10,-

De Sehpora actie! Het is inmiddels al weer een week geleden maar ik wilde er toch wat over schrijven.Ik ben dus vorige week langs de Sehpora geweest. Ik was in Amstelveen, want ze hebben er geen in Amsterdam.. Maarja iets verder fietsen maakt mij niks uit hoor! Daar heb ik 3 producten gekocht voor €10,- Ik kon natuurlijk ook meer kopen maar dit zijn mijn allereerste producten van dit merk, dus dan ga ik geen gekke inkopen doen natuurlijk. En ik wist niet of ze me wel zouden bevallen. Okee genoeg geklets! Op naar de producten.
- Een foundation  (nummer R 20)
- Een compact powder   (nummer D 20)
- Een blush     (nummer 12 : Brun)










Dit zijn de 3 producten.









                                                        

De foundation

Dit is mijn eerste dure foundation. Ik gebruikte meestal die van essence    (mousse foundation, ook een aanrader!) want ik ben iemand die echt alles veel en veel te duur vind. Ik hoopte dat ie goed zou werken. Dus een goede dekking die lang blijft zitten, en goed uitsmeert. Nou... het viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik vind dat de foundation niet goed uitsmeert en lang vochtig blijft. Lijkt het net alsof ik me kapot zweet, of dat m'n huid vettig is. Wel vind ik de dekking erg goed. En het flesje erg handig met het pompje. Er zit 30 ml in. Dat is meestal de inhoud van foundations. Normaal kost hij in de winkel €15.90 . Best duur, en zo goed vind ik hem nou ook niet. Het is niet dat ik hele hoge eisen heb voor make- up, echt absoluut niet! Ik geef toe dat ik essence nog beter vind dan dit. Maarja dat is mijn mening hè!


De compact powder

Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij de foundation. Ik had sowieso nog niet echt een goede gevonden in mijn kleur. En deze is voor mij prima! Tot nu toe bevalt hij mij goed. Het enige minpunt vind ik dat er een beetje weinig afkomt. Als ik er met mijn kwast over heenga krijg ik er erg weinig op. Zelfs met Essence&Catrice krijg ik nog meer! Dus wat vaker met de kwast er over heen, ach ja dan moet dat maar hè. Er zit 11 gram in. Best wat dus. En hier zul je zeker heel lang mee kunnen doen. Iets wat mij trouwens ook is opgevallen is het dekseltje of hoe noem je dat eigenlijk? Uhm...klepje misschien? Ja, nou je begrijpt vast wat ik bedoel! Het ''klepje'' gaat maar tot de helft open. Normaal gaan die open tot het einde. Deze dus niet, daar moet ik wel even aan wennen hoor. Had hem de eerste keer al bijna kapot gemaakt ;)
Op de foto lijkt het alsof ie verder open kan, maar dat is dus niet zo. Wel vind ik de verpakking er erg mooi en luxe uitzien! Normaal kost deze poeder €12.90 Ik vind dat nog best een redelijke prijs hiervoor.
.

De blush

Dit is hem dan, de blush! Hier ben ik echt heel erg blij mee. Hij is waarschijnlijk wat meer bedoelt voor de winter en herfst, hij is namelijk nogal donker. Maar als je hem op hebt kan hij nog best. Hij bestaat zoals je kunt zien uit 3 kleuren. De 2 donkerste zijn echt de blush, en de de lichste is meer een highlighter. Ik ga er meestal gewoon met m'n kwast doorheen. Wel verschilt de pigmentatie per kleur, althans bij mij. De linkse kleur (bronze) komt het meest op m'n gezicht voor en er komt ook het meest vanaf vergelijken met de andere 2. Bij de donkere kleur (middelste) komt ook wat af, alleen ik zie het niet echt terug. Maar hij bevalt me dus heel goed. Een tip, pas op met het aanbrengen want er komt heel wat vanaf op je gezicht. Dus ga er daarna nog even met een poederkwast erover heen. Ook hier geldt hetzelfde met het klepje/dekseltje.



Ik heb hier ook nog een filmpje over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten